mel

HEP se očitovao o promjenama u pružanju usluga korisnicima

Autor/ica
Objavljeno: 11 siječnja, 2019

Prije dva dana, 9. siječnja na Ferati smo pisali o problemima s kojima se susreću građani koji se žele informirati o vlastitoj potrošnji električne energije.

Podsjetimo, građani su do sada sve informacije o dospjelim računima za potrošenu električnu energiju, o prometu transakcija i dugovanjima mogli dobiti u prostorijama terenske jedinice HEP-a u Sinju. Od nedavno u Sinju mogu dobiti tek zbirne podatke o potrošenoj električnoj energiji, a za sve ostalo moraju se obratiti odabranom opskrbljivaču u Splitu. Zbog svega navedenog zatražili smo očitovanje HEP-a.

Očitovanje HEP Operatera distribucijskog sustava i HEP Elektre je u našu redakciju stiglo jučer i donosimo ga u cijelosti:

‘Zbog zakonski propisanog poslovnog i informatičkog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije u prosincu 2017. godine došlo je do promjena u pružanju usluga korisnicima u društvima koja ih obavljaju: HEP-Operator distribucijskog sustava (HEP ODS) i HEP Elektra.

Jedna od posljedica zakonski propisanog izdvajanja opskrbne djelatnosti iz HEP-Operatora distribucijskog sustava je i podjela nadležnosti. Tako je HEP-Operator distribucijskog sustava ostao nadležan za očitanje, obračun potrošnje te dostavu mjernih podataka opskrbljivačima, dok opskrbljivači, među kojima je i HEP Elektra, temeljem zaprimljenih mjernih podataka izrađuju i šalju račune za potrošenu električnu energiju.

Napominjemo kako Distribucijsko područje Elektrodalmacija Split, u koje spada i Terenska jedinica Sinj, kao dio HEP-Operatora distribucijskog sustava tako više nema uvid u račune kupaca, uplate i dugovanja te ne izdaju račune za električnu energiju, već je navedeno u potpunosti postalo dio poslovanja HEP Elektre. Ističemo, također, kako kupci HEP Elektre s područja Sinja i dalje mogu u sjedištu Terenske jedinice HEP ODS-a u Sinju predati zahtjeve za reklamaciju očitanih količina kWh, prijepis vlasništva nad mjernim mjestom, promjenu tarifnog modela ili kategorije kupca, kao i za niz drugih usluga. Popis usluga u nadležnosti HEP ODS-a i HEP Elektre se nalazi u privitku, kao i na sljedećoj poveznici: https://www.hep.hr/ods/korisnici/cesta-pitanja/popis-usluga/641.

Skrećemo pažnju i kako plaćanje računa za potrošenu električnu energiju na šalterima HEP ODS-a nije moguće još od 2010. godine, već kupci HEP Elektre svoje račune bez naknade mogu plaćati u poslovnicama FINA-e i Hrvatske poštanske banke.

Uvid u potrošnju te upite i reklamacije u vezi s računima kupci HEP-Elektre s područja Sinja mogu uputiti:

– osobno na šalterima Službe za javnu opskrbu HEP Elektre u Splitu,  Gundulićeva 42,

– poštom (dopisom) na adresu HEP  ELEKTRA d.o.o., Split, Ruđera Boškovića 15,

– pozivom na besplatni telefon  0800 300 303,

– na e-mail adresu elektra@hep.hr,

– Faksom na broj 021/409-676 ili  021/439-512.

Za sva dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem  mail adrese odnosisjavnoscu@hep.hr .’

ferata@ferata.hr
0997370409