mel

Izrada Strategije brendiranja i vizualnog identiteta Cetinske krajine

Autor/ica
Objavljeno: 22 studenoga, 2017
sinj_iz_zraka_fr

U okviru projekta ‘Sinj u sridu’ izrađuje se Strategija brendiranja i vizualni identitet Cetinske krajine.

Nakon provedenog postupka javne nabave za izradu Strategije brendiranja i vizualnog identiteta Cetinske krajine odabrana je tvrtka Urbanex d.o.o. iz Zagreba.

Tvrtka je već pripremila online upitnik koji ima za cilj ispitati stavove lokalnog stanovništva.

Konsultant Sven Simov ističe da je cijeli postupak izrade Strategije brendiranja i vizualnog identiteta Cetinske krajine podijeljen u nekoliko faza. Prva faza, koja je već odrađena, odnosi se na analizu resursne osnove Cetinske krajine, a odrađena je putem istraživanja relevantne dokumentacije. Početkom ovoga tjedna počelo je i online istraživanje.

‘Trenutno smo u drugoj fazi u kojoj nam je potrebno mišljenje stanovništva Cetinske krajine, odnosno istraživanje njihovih stajališta. Istraživanje ćemo provesti na dva načina. Prvi je putem online obrasca, čiji se podaci automatski generiraju, nakon čega ćemo napraviti analizu. Drugi je anketiranje ljudi na terenu, na najfrekventnijih lokacijama u Cetinskoj krajini. Nakon toga ćemo obaviti analizu podataka, a potom slijedi sljedeća faza – konceptualizacija i izrada zaštitnog znaka, odnosno loga Cetinske krajine.’

Simov navodi da se već sada jasno vidljivo koji su dominantni elementi Cetinske krajine, no izraživače Strategije zanimaju i oni manje prepoznati, ali također važni elementi identiteta koji mogu doprinijeti razvoju turizma u ovom kraju. Ističe da je u smislu turističkog razvoja vrlo važno u kojem smjeru će se izraditi Strategija brendiranja. Obzirom da se projekt prostorno veže uz cijelu Cetinsku krajinu, ne samo za grad Sinj, vrlo je važno obuhvatiti što više stanovnika i iz drugih jedinica lokalne samouprave.

Pitanja u anketi, koja traje svega nekoliko minuta, vezana su uz tradiciju ovoga kraja, mišljenje stanovništva o tome koji su najvažniji elementi identiteta i slično.

‘Prema prvim pokazateljima ankete, što smo mogli i pretpostaviti, ističu se važnost Sinjske alke i Gospe Sinjske, ali se pojavljuju i zanimljivosti u smislu tradicionalnih jela i njihovoj pripremi, što je nama jako zanimljivo pri izradi Strategije’, kazao je Simov.

Cijeli proces izrade Strategije brendiranja i vizualnog identiteta Cetinske krajine planira se završiti do veljače 2018. godine.

Link na anketu: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Stavovistanovnistvacetinskekrajine

 

ferata@ferata.hr
0997370409