Kako do informacija o potrošnji električne energije?

Autor/ica
Objavljeno: 9 siječanj, 2019

Proteklih dana u redakciji smo zaprimili niz poziva naših čitatelja koji su se potužili kako više nisu u mogućnosti informirati se o vlastitoj potrošnji električne energije.

Naime, građani su do sada sve informacije o dospjelim računima za potrošenu električnu energiju, o prometu transakcija i dugovanjima mogli dobiti u prostorijama terenske jedinice HEP-a u Sinju. Od nedavno u Sinju mogu dobiti tek zbirne podatke o potrošenoj električnoj energiji, a za sve ostalo moraju se obratiti odabranom opskrbljivaču u Splitu.

Isto tako, čitatelji nam kažu kako još uvijek nisu dobili svoje zadužne knjižice, odnosno uplatnice za električnu energiju za naredni period.

Tragom poziva naših čitatelja, pokušali smo kontaktirati najvećeg ovlaštenog subjekta za pružanje usluge opskrbe električnom energijom – HEP ELEKTRU. Na besplatni telefonski broj ove tvrtke 0800/300-303, koji služi za komunikaciju s potrošačima, zvali smo ukupno 12 puta, no nismo uspjeli razgovarati s operaterom. Svih 12 puta od automatske sekretarice dobili smo odgovor: ‘Dobar dan, dobili ste info telefon HEP ELEKTRE, ovaj razgovor se snima, pričekajte trenutak… Svi operateri su zauzeti, pričekajte ili nazovite kasnije’.

Potom smo odgovor potražili u terenskoj jedinici HEP-a u Sinju. Voditelj Dražan Šabić uputio nas je da se obratimo nadležnim službama u Splitu ili Zagrebu koji su ovlašteni za davanje informacija u javnost. Iz ureda direktora Elektro Dalmacije u Splitu uputili su nas na sjedište Uprave HEP-a Zagrebu, a u uredu Službe za korisnik kazali su nam da sve upite građana koje smo zaprimili u našu redakciju putem e-maila uputimo u HEP-ovu Službu za odnose s javnošću.

Nakon svih ovih bezuspješnih pokušaja da danas dobijemo odgovore na pitanja i primjedbe koje su istaknuli građani vezano za potrošnju električne energije uputili smo službeni dopis HEP-u, a čim dobijemo odgovor, isti ćemo objaviti na portalu Ferata.

Print Friendly
Facebook
Na vrh