mel

Led na ulicama Sinja – troje završilo na Hitnoj

Autor/ica
Objavljeno: 30 prosinca, 2014

poledica_ sinj8

Zbog posljedica padova na ledu, koji je već drugi dan na sinjskim ulicama i nogostupima, na Hitnoj medicijskoj pomoći u Sinju pomoć su zatražile tri osobe.

Jedan pacijent zadobio je prijelom ruke, drugi prijelom noge, a treći je uslijed pada zadobio udarac u glavu. Sve tri ozlijeđene osobe su starije životne dobi.

‘Ljude svakako treba upozoriti da paze kuda hodaju, a ukoliko mogu, najbolje je da ostanu u kući i ne izlaze vani na snijeg i led, pogotovo ako je riječ o starijim osobama’, kazao nam je dr. Jakov Škaro, voditelj sinjske ispostave Hitne pomoći.

Brojni Sinjani prijepodne su zvali redakciju Hit radija nezadovoljni zbog činjenice da nogostupi uz državne i županijske ceste na području Sinja nisu očišćenje, kao ni pojedine gradske ulice i prolazi. Načelnica stožera za zaštitu i spašavanje Grada Sinja Kristina Križanac, zamjenica gradonačelnika, kazala nam je kako se ne može složiti s konstatacijom da komunalne službe nisu odradile svoj posao.

‘Djelatnici komunalnog poduzeća uistinu su se trudili obaviti svoj posao na najbolji mogući način. Naravno da imamo problem sa nogostupima jer sav snijeg koji se nalazio na državnim i županijskim cestama završio je na nogostupima. Komunalni djelatnici su posipali sol, no unato tome stvorili su se problemi. Ljudi su na terenu, no pri ovoj vrlo niskoj temperaturi samo posipanje soli stvara problem, ali napravit će sve što bude u njihovoj moći’, kazala je Križanac.

Sinjani su nezadovoljni i zbog činjenice da gradsko poduzeće za parking Kamičak naplaćuje parkiranje u gradu, a parkirališta nisu očišćena od snijega ili su pod ledom.

‘Kako su djelatnici komunalnog poduzeća, kao redovne snage, dobili svoj radni zadatak, tako je i poduzeće za parking dobilo svoj radni zadatak da očisti parkirna mjesta, ono što se nije moglo očistiti strojem, da očiste ručno. Ja bih vas molila da ipak kontaktirate gospodina direktora i vidite do kuda je on došao sa svojim obvezama’, kazala je Križanac.

Kontaktirali smo direktora poduzeća za parking ‘Kamičak’ Petra Govorušića, koji je istaknuo da se naplata parkinga odnosi na očišćena parkirališna mjesta.

‘Budući se promet odvija normalno, svatko tko ne nađe adekvatno očišćeno parkirališno mjesto ima vrijeme tolerancije od 10 minuta za koje mu neće biti naplaćena parkirališna karta. Djelatnici Kamička su na terenu i čine sve što je u njihovoj mogućnosti da se očisti što veći broj parkirališnih mjesta’, odgovorio je Govorušić.

ferata@ferata.hr
0997370409