Predstavljanje marketinške i promotivne aktivnosti projekta ‘Sinj u sridu’

Autor/ica
Objavljeno: 12 listopad, 2019

Foto: Filip Ratković

Javna ustanova RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije kao partner na projektu ‘Sinj u sridu’ organizira konferenciju za medije na kojoj će se predstaviti marketinške i promotivne aktivnosti projekta ‘Sinj u sridu’.

Konferencija, odnosno prezentacija, je namijenjena svim relevantnim turističkim dionicima: turističkim zajednicama, agencijama, medijima te ostalim zainteresiranim stranama, a održati će se u ponedjeljak, 14. listopada 2019. godine u 9:45 sati u prostorijama Gradske vijećnice.

Projekt ‘Sinj u sridu’ je projekt obnove i uređenja jedinstvene kulturne baštine Grada Sinja s ciljem njene veće valorizacije. Okosnicu projekta čini rekonstrukcija, obnova i revitalizacija nepokretnih kulturnih dobara Tvrđave Grad, Tvrđave Kamičak i kule sa satom, Muzeja Cetinske krajine te obnove ulica povijesne cjeline Sinja. Njihova obnova i revitalizacija bit će osnova za razvoj niza tematski povezanih kulturnih i turističkih sadržaja (festivali, predstave, prezentacija tradicijskih zanata, suvenira, multimedija, i novih proizvoda i sl.) koji će Sinj pretvoriti u turističko odredište s brojnim turističkim sadržajima tijekom cijele godine.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Operativnog programa Konkurentnost i kohezija a na projektu, uz Grad Sinj kao nositelja, sudjeluje pet projektnih partnera relevantnih za društveni i gospodarski razvoj kraja te upravljanje kulturnom baštinom, a riječ je o Turističkoj zajednici Grada Sinja, Viteškom alkarskom društvu Sinj, Muzeju Cetinske krajine Sinj, Javnoj ustanovi RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije te Obrtu za proizvodnju FLORAMI, Sinj. Ukupna vrijednost projekta “Sinj u sridu” iznosi 66.594.231,17 kn, od toga bespovratnih sredstava Europske unije 55.597.793,26 kn.

Provedbom projekta želi se potaknuti i snažnija valorizacija nematerijalne kulturne baštine, prvenstveno kroz izgradnju novog Interpretacijsko-edukacijskog centra Sinjske alke na Hipodromu, koji će omogućiti održavanje cjelogodišnjeg interpretativno-edukacijskog sadržaja povezanog sa Sinjskom alkom, već etabliranim i prepoznatljivim sinjskim brendom.

Osim navedenih kapitalnih ulaganja u kulturno-povijesnu baštinu, projektom se provode i intenzivne marketinške i promotivne aktivnosti brendiranja, koje će pozicionirati Sinj i Cetinsku krajinu kao jedinstvenu turističku destinaciju, koja može zadovoljiti različite turističke interese i potrebe na cjelovit način, te koja će biti prepoznatljiva na turističkom tržištu i koja će moći konkurirati popularnim priobalnim destinacijama.

Print Friendly
Facebook
Na vrh