Predstavljene marketinške i promotivne aktivnosti projekta ‘Sinj u sridu’

Autor/ica
Objavljeno: 14 listopad, 2019
brend ck

U Sinju je jutros, u organizaciji Javne ustanove RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije, koja je partner na projektu ‘Sinj u sridu’, održana konferencija za medije na kojoj su predstavljene marketinške i promotivne aktivnosti projekta ‘Sinj u sridu’.

Projekt ‘Sinj u sridu’ je projekt obnove i uređenja jedinstvene kulturne baštine Grada Sinja s ciljem njene veće valorizacije. Okosnicu projekta čini rekonstrukcija, obnova i revitalizacija nepokretnih kulturnih dobara Tvrđave Grad, Tvrđave Kamičak i kule sa satom, Muzeja Cetinske krajine te obnove ulica povijesne cjeline Sinja, kao i izgradnja Interpretacijsko-edukacijskog centra Sinsjka alka. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Operativnog programa Konkurentnost i kohezija a na projektu, uz Grad Sinj kao nositelja, sudjeluje pet projektnih partnera relevantnih za društveni i gospodarski razvoj kraja te upravljanje kulturnom baštinom – Turistička zajednica Grada Sinja, Viteško alkarsko društvo Sinj, Muzej Cetinske krajine Sinj, Javna ustanova RERA S.D. te Obrt za proizvodnju FLORAMI, Sinj. Ukupna vrijednost projekta je 66.594.231,17 kuna, od toga je bespovratnih sredstava Europske unije 55.597.793,26 kuna.

Današnja konferencija, odnosno prezentacija osim za medije bila je namijenjena svim relevantnim turističkim dionicima – turističkim zajednicama, agencijama te ostalim zainteresiranim stranama. Uz ravnatelja RERA-e S.D. Jozu Sarača i gradonačelnicu Sinja Kristinu Križanac nazočili su joj direktorice turističkih zajednica iz Sinja, Trilja i Vrlike Monika Vrgoč, Andrijana Ivković i Dijana Maras, ispred Općine Otok Ratka Ajdučić te još 20-ak zainteresiranih.

Na početku prezentacije gradonačelnica Sinja Kristina Križanac kazala je kako projekt ‘Sinj u sridu’ stavlja kulturnu baštinu Sinja u funkciju turizma i turističke infrastrukture, a njegovi zacrtani ciljevi su povećanje broja zaposlenih i životnog standarda građana.

‘Naravno da očekujemo da se svi naši poduzetnici, opg-ovi i zadrugari, naslone na ovaj projekt, jer će kroz njega imati priliku sve ono što proizvedu plasirati kroz ovu turističku infrastrukturu’, kazala je Križanac.

Gradonačelnica je vrlo važnim ocijenila Strategiju brendiranja Cetinske krajine, koja je napravljena u okviru ovoga projekta.

‘Želimo postići vidljivost, jer grad Sinj trenutno živi samo kroz kolovoz na krilima dva brenda, Velike Gospe i Sinjske alke. Kroz ovaj veliki projekt želimo postići da grad Sinj, odnosno cijela Cetinska krajina postane jedna cjelogodišnja turistička atrakcija’, zaključila je Križanac.

Ravnatelj JU R.E.R.A. SD Jozo Sarač kazao je kako je integrirani kulturni projekt ‘Sinj u sridu’ jedini projekt u Splitsko-dalmatinskoj županiji prijavljen na natječaj za dodjelu sredstava za infrastrukturu. Istaknuo je kako je ovaj projekt zapravo započeo puno prije prijave na natječaj, još u vrijeme kada je pokojni gradonačelnik Sinja Ivica Glavan počeo s pripremom projektne dokumentacije i građevinskih dozvola.

‘Niti jedan jedini drugi grad nije se mogao javiti na prvi poziv za integrirane kulturne projekte, jer nisu imali pripremljenu natječajnu dokumentaciju. Vrlo je važno naglasiti da to ne treba promatrati samo kao obnovu dijela grada Sinja, nego turističku obnovu cijelog Cetinskog kraja,’ kazao je Sarač.

U strategiji brendiranja Cetinske krajine, odnosno u analizi stanja i mogućnosti razvoja Cetinske krajine obrađene su sve jedinice lokalne samouprave ovoga kraja – gradovi Sinj, Trilj i Vrlika te općine Otok, Hrvace i Dicmo, kao i sve što one imaju im mogu ponuditi turistima.

‘Sinj je nositelj razvoja ovoga kraja i većina onoga što se može ponuditi je na području grada Sinja. Svi ostali bi se trebali sa svojim aktivnostima koje su kompatibilne, dakle kulturnim, gastro-etnografskim, sportskim aktivnostima i prirodnim ljepotama, nasloniti na ponudu Sinja. Svi skupa moramo stremiti postizanju zajedničkog cilja, a to je na cijelu godinu produžiti dolazak turista na ovo područje. Na taj način bismo postigli i to da se sve ono što se proizvede na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima plasira na tržište, odnosno ponudi turistima’, kazao je Sarač.

Na kraju prezentacije, ravnatelj Jozo Sarač poručio je gradonačelnici Sinja Kristini Križanac da se ne ustručava angažirati najbolje destinacijske menadžere te da od nje očekuje da bude predvodnik koordinacija na zajedničkim sastancima s čelnicima ostalih samouprava cetinskog kraja. Uručivši joj Strategiju brendiranja Cetinske krajine, kazao je kako je to radno štivo, koje svi moraju dobro proučiti kako bi se podigla razina zapošljivosti i smanjio ili eliminarao odlazak u inozemstvo te kako bi se zajednički stvarala nova dodana vrijednost na području Cetinske krajine.

‘Ako se sve ovo što je navedeno u Strategiji rascjepka na pojedinačne marketinške aktivnosti lokalnih samouprava i lokalnih turističkih zajednica nećemo uspjeti’, poručio je Sarač.

Na konferenciji je istaknuto kako je, prema podacima DZS, u 2018. u odnosu na godinu prije ostvaren rast od 18 posto u dolascima posjetitelja i gotovo 31 posto u noćenjima posjetitelja, što potvrđuje kako postoji turistički potencijal Cetinske krajine, koji je strategija brendiranja još bolje obradila, artikulurakla i stavila ga u određeni vremenski okvir te definirala pokazatelje, odnosno indikatore uspješnosti.

Nakon izlaganja gradonačelnice Kristine Križanac i ravnatelja Joze Sarača, Strategiju brendiranja Cetinske Krajine prezentirao je Feđa Milivojević iz agencije Urbanex, a mobilnu aplikaciju Martina Horvat iz agencija Kocka.

brend ck
Print Friendly
Facebook
Na vrh