mel

Premijerno prikazan dokumentarno-igrani film ‘Alka’

Autor/ica
Objavljeno: 9 kolovoza, 2015
alka_film1

U prepunom gornjem, otvorenom dijelu Alkarskih dvora sinoć je premijerno prikazan dokumentarno-igrani film o Alki koji je snimila ekipa HRT-a u režiji Dražena Žarkovića, a uz potporu i pokroviteljstvo Viteškog alkarskog društva.

Oko 400 Sinjana i njihovih gostiju pratilo je 80-minutni dokumentarno-igrani prikaz povijesti Alke i Sinja. Ovoj promociji nazočili su između ostalih saborski zastupnik i bivši ministar kulture Jasen Mesić, splitsko-dalmatinski župan Zlatko Ževrnja, dožupan Luka Brčić, glavni ravnatelj HRT-a Goran Radman, savjetnik predsjednice RH Mladen Pavić, dogradonačelnica Grada Zagreba Vesna Kusin, čelništvo Grada Sinja na čelu s obnašateljicom dužnosti gradonačelnika Kristinom Križanac, načelnici i gradonačelnici općina i gradova Cetinskog kraja, čelnici VAD-a predvođeni predsjednikom Stipom Jukićem te ostale osobe iz javnog, političkog i kulturnog života.

Zahvalu HRT-u na ovom i svim ostalim projektima kojima se uključio u proslavu velikog jubileja Alke uputio je predsjednik VAD-a Stipe Jukić.

Nakon prikazanog filma, okupljenima se obratio glavni ravnatelj HTV-a Goran Radman, ističući odličnu suradnju VAD-a i Grada Sinja na ovom i ostalim vrlo važnim projektima, koji su ponos Sinja i Cetinskog kraja.

Ovoga puta nazočnim posjetiteljima su se u odorama u kojima su glumili u filmu predstavili sinjski glumci amateri te cijela ekipa koja je realizirala film, na čelu s redateljem Draženom Žarkovićem. Podsjetimo kako je za potrebe snimanja ovoga filma bilo angažirano i 1200 statista, a izrađeno je i 170 kostima. U snimanju su sudjelovali i alkari i alkarski momci. Prema reakcijama nazočnih posjetitelja, film je opravdao očekivanja.

U prigodnom dijelu programa nastupila je klapa Sinj i reraši iz KUD-a Glavice.

ferata@ferata.hr
0997370409