Turistička zajednica grada Sinja sudjelovala na 19. poslovno – turističkoj burzi PUT

Autor/ica
Objavljeno: 20 studeni, 2017
tz2

Izvor: Turistička zajednica grada Sinja

Poslovno turistička burza PUT, koja se svake godine održava u drugoj hrvatskoj destinaciji, ove godine održala se u Splitu, a na njoj su sudjelovale i Turističke zajednice gradova Sinja i Vrlike.

U hotelu Park, od 15. do 17. studenog, u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija UHPA, održana je 19. poslovno – turistička burza PUT, uz domaćinstvo Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i Turističke zajednice grada Splita. Ova burza okupila je djelatnike iz putničkih agencija, hotelijerstva, pružatelja turističkih usluga, sustava turističkih zajednica i turističkih novinara. To je jedno od najznačajnijih poslovno turističkih okupljanja što je potvrđeno i brojem sudionika ove godine. Naime, u Splitu se okupilo 150 sudionika iz 90-ak poslovnih subjekata iz šest zemalja (Bosna i Hercegovina, Češka, Hrvatska, Mađarska, Slovačka, Slovenija).

Cilj održavanja bilo je predstavljanje Hrvatske turističke ponude domaćim i inozemnim organizatorima putovanja te njihovo upoznavanje s novostima i programima pripremljenim za turističku 2018. godinu.

U okviru burze, u četvrtak 16. studenoga, bila je upriličena i svečanost dodijele tradicionalnih godišnjih nagrada Simply The Best za 2017. godinu. Zajednički ih dodjeljuju Udruga Hrvatskih putničkih agencija i specijalizirani turistički časopis Way to Croatia. Nagrade su dodijeljene za kreativnost, inovativnost te razvoj i unapređenje ukupne turističke ponude destinacije.

Trećeg dana Burze sudionici su slušali predavanja o ulozi vodiča za pustolovna putovanja u kreiranju jedinstvenih i neponovljivih doživljaja i iskustava turista.

U dijelu predviđenom za izlagače sudjelovale su i Turističke zajednice gradova Sinja i Vrlike. Tu su direktorice turističkih ureda, Monika Vrgoč i Dijana Maras, zainteresiranim turističim agencijama prezentirale turističku ponudu, domaće i autohtone proizvode te uspostavile poslovne kontakte koji bi trebali rezultirati dodatnim turističkim dolascima u svaku od predstavljenih destinacija.

Print Friendly
Facebook
Na vrh