U Imotskom predstavljena Strategija razvoja turizma Imotske krajine. Što planiraju Sinj i Trilj?

Autor/ica
Objavljeno: 12 ožujak, 2019

Turistička zajednica Imota jučer je predstavila Strategiju razvoja turizma Imotske krajine do 2025. godine. Zanimalo nas je što se po tom pitanju radi u Cetinskoj krajini, a odgovor smo potražili u turističkim zajednicama Sinja i Trilja.

Imotska krajina posljednjih godina proživljava pravi turistički bum. Tome je snažno pripomoglo otvaranje tunela Sveti Ilija koji je imotski kraj doslovno spojio s morem. Tu je svakako i blagodat vinorodnog područja s brojnim prirodnim ljepotama. No za ovaj turistički iskorak definitivno je zaslužan i imotski poduzetnički duh. Najbolji primjer su brojne vile sa bazenima za koje strani turisti iskazuju iznimno veliki interes.

Tako je Imotska krajina u kolovozu prošle godine zabilježila više od 28 tisuća turističkih noćenja, što je za 5 i pol puta više od Sinja u kojemu se baš u tom mjesecu održavaju Alka i Velika Gospa.

Imoćani ne staju pa su jučer predstavili Strategiju razvoja turizma Imotske krajine do 2025. godine, a u predstavljanju su sudjelovali ministar turizma Gari Cappelli i direktor HTZ-a Kristijan Staničić.

Ključni ciljevi Strategije su definiranje vizije, ciljeva i koncepcije turističkog razvoja, osmišljavanje tržišno prepoznatljivog sustava komplementarnih turističkih doživljaja, prepoznavanje prioritetnih razvojno-investicijskih projekata u privatnom i javnom sektoru, te afirmacija cijelog imotskog područja na ukupnom turističkom tržištu.

Strategiju je, uz potporu Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice, izradio Institut za turizam – za TZ Imota.

Zanimalo nas je što se po ovom pitanju radi na području Cetinske krajine, pa smo nazvali direktorice turističkih zajednica Sinja i Trilja.

Direktorica TZ Trilja Andrijana Ivković  uputila nas je da informaciju potražimo u gradskoj upravi. Tamo su nam rekli kako nemaju informaciju o izradi strategije turizma.

Direktorica sinjske Turističke zajednice Monika Vrgoč bila je nešto konkretnija.

‘To je dokument koji se kreće od 250 do 450 tisuća kuna. Mi po tom pitanju, nažalost, nismo poduzeli nekakve konkretne korake, ali ako nam financijska konstrukcija u narednom razdoblju bude bolja rado ćemo pristupiti tom pitanju. Zatražili smo nekoliko ponuda za izradu strategije, a kada smo shvatili koliko košta odustali smo od izrade.’

Inače, Strategija razvoja turizma Imotske krajine do 2025. godine koštala je (ukupno s PDV-om) oko 230 tisuća kuna. Po 90 tisuća kuna platili su Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica, dok je Imoćane vrijedni dokument koštao nešto manje od 50 tisuća kuna.

Print Friendly
Facebook
Na vrh