mel

UO Junaka usvojio marketinški plan kroz strategiju ‘Ponuda suradnje’

Autor/ica
Objavljeno: 22 kolovoza, 2019
ponuda suradnje junak

Upravni odbor NK Junak Sinj, na svojoj prvoj sjednici održanoj 20. kolovoza 2019. godine, usvojio je marketinški plan za sezonu 2019/2020 kroz strategiju nazvanu ‘Ponuda suradnje’.

Ovom strategijom namjera je predstaviti Klub potencijalnim sponzorima, kao i svima koji prate njegov rad.

U prvom dijelu strategije ‘Ponuda suradnje’ potencijalnim sponzorima NK Junak predstavljen je kao jedan od najstarijih klubova Dalmacije i Hrvatske, u kojem su stasali brojni nogometni talenti, među kojima je bilo i nekoliko reprezentativaca. U strategiji su navedeni i najveći uspjesi Kluba kroz povijest, kao i najvažniji događaji vezani za NK Junak, predstavljena je Škola nogometa i rad s mlađim kategorijama.

Poseban dio strategije ‘Ponuda suradnje’ zauzima i priča o dvanaestom igraču Junaka – Klubu navijača Sinjski maligani, čiji je veći dio popraćen fotografijama Maligana s otvaranja Gradskog stadiona 2006. godine, proslave 100 godina Kluba 2016. godine te osvajanje naslova prvaka 3. HNL Jug u sezoni 2018./2019.

‘Ponuda suradnje’ donosi i statistike Junakovog YouTube kanala i facebook stranice ‘Plavi Stroj’.

Svi koji su zainteresirani za sponzorstvo Junaka ili imaju dodatnih pitanja o strategiji ‘Ponuda suradnje’ mogu se javiti predsjedniku Kluba Stipi Periću na broj mobitela 0981766032 ili na mail stipe.peric@gmail.com, kao i na službeni mali Kluba junaksinj1916@gmail.com ili na telefon NK Junak 822708.

ferata@ferata.hr
0997370409