Cvjećarnica ‘EMA’ otvorila novu poslovnicu u Sinju
Cvjećarnica ‘EMA’ danas je otvorila svoju novu poslovnicu u Sinju, a nalazi...
Foto: Petar Malbaša
Radovi na izgradnji glavnog kanalizacijskog kolektora kroz naselje Brnaze u okviru Aglomeracije Sinj i rekonstrukcija dionice DC1 od raskrižja Masle do samog ulaza u Sinj u dužini od 1,9 kilometara idu prema planu. No, dio mještana upozorava na mogući problem s oborinskim vodama, koje su i do sada stvarale probleme stanovnicima s donje strane državne ceste.
Prema njihovim riječima, u sklopu rekonstrukcije državne ceste nije predviđena izgradnja kanala za oborinsku vodu koja će se s D1 slijevati u svega nekoliko ispusta koji nisu adekvatni.
‘Rekonstrukcija prometnice obuhvaća i izgradnju oborinske infrastrukture (za odvodnju) u trupu ceste i nogostupa te na taj način kupi oborinske vode s ceste D1 u slivu od Kukuzovca, Čarića briga i cijele jugozapadne strane naselja Brnaze, od Masle do Vučkovića. Sva ta oborinska odvodnja dolazi do tri propusta ispod ceste i to u blizini škole, Marića ulice i Šabića ulice. Tu nastaju problemi koji projektom nisu obuhvaćeni, a svi peru ruke da nije njihova nadležnost. Postojeći odvodni kanali nisu dostatni za primiti veće oborinske vode te dolazi do učestalih plavljenja obiteljskih kuća i gospodarskih objekata, poglavito u području bivšeg Termofriza, gdje se oborinska odvodnja razlijeva po cijelom području, jer nije izgrađena oborinska odvodnja. Potpuno ista situacija je u naselju Marića ulica i Šabića ulica. Početkom 60-ih godina građani su sami kopali privremene kanale za koliko-toliko riješiti oborinsku kanalizaciju, a zbog sadašnjeg stanja kanala isti ne mogu primiti ogromne količine oborinske vode koja će se nakon rekonstrukcije D1 slijevati u njihova naselja i kontinuirano izazivati plavljenja obiteljskih kuća i gospodarskih objekata te nanositi ogromne štete’, upozoravaju mještani.
Iz Hrvatskih cesta su nam odgovorili da je postojeća državna cesta D1 u Brnazama od Masle do Lidla, iako u potpunosti nije imala obostrane nogostupe, imala i prije početka radova sva obilježja zatvorenog sustava odvodnje budući se kolnička voda sustavom otvorenih uzdužnih kanala uz samu državnu cestu dovodila do 4 recipijenta, odnosno oborinska propusta koji se nalaze u blizini škole, Marića i Šabića ulice, te otvoreni kanal u blizini TC Lidl.
‘Za potrebe izgradnje rekonstrukcije državne ceste koja je u tijeku, u proteklom razdoblju izrađena je projektna dokumentacija te je uspješno ishođena pravomoćna građevinska dozvola. Kako državna cesta ima vrlo mali uzdužni pad, građevinskom dozvolom i projektnom dokumentacijom predviđeno je i nadalje upuštanje kolničke vode u navedena postojeća 4 oborinska propusta. U suradnji s Gradom Sinjom, na početku radova izvršen je obilazak svih lokacija, te će se postojeći kanali očistiti i urediti za prihvat voda sukladno napredovanju radova rekonstrukcije’, stoji u odgovoru Hrvatskih cesta.
Isti upit uputili smo i u Grad Sinj, no odgovor još uvijek nismo dobili.
Cvjećarnica ‘EMA’ danas je otvorila svoju novu poslovnicu u Sinju, a nalazi...
U Gradskom kinu Sinj iduću subotu, 15. veljače s početkom u 20...