miro bulj
hdz banner
sdp

Miroslav Barać: Kome služe firme Vodovod i Čistoća?

Autor/ica
Objavljeno: 25 veljače, 2021
miro barac

Sinjanin Miroslav Barać uputio nam je dopis u kojem se osvrće na poslovanje firmi Vodovod i odvodnja Cetinske krajine i Čistoća Cetinske krajine.

‘Naoko mali problem, ali za potrošača veliki.

Živim u zgradi u stanu i uredno plaćam svoje mjesečne obveze, pa tako i račune za vodu i čistoću. Međutim, zadnjih par mjeseci ne dobivam račune za iste na kućnu adresu. Kako sam već jednom imao problem sa jednom od tih firmi koja mi je poslala ovrhu, gdje sam svoj sitni dug trostruko platio(bilježnik, fina, razni troškovi ), i ne želeći ponovno to doživjeti, tražim na internetu broj da ih nazovem da mi daju informaciju o stanju mog eventualnog duga. Zovem te brojeve, ali niti jedan nije ispravan. Kako je korona i svi izbjegavamo fizičke kontakte, tražim dalje kako bih uspostavio vezu. Dolazim do broja tajnice Vodovoda i odvodnje CK koja me spaja sa računovodstvom. Službenica mi uredno isčita stanje dugovanja. Molim je da mi ubuduće račune šalju na e-mail, ali odgovara mi da nemaju još taj program!?

Idem dalje i pokušavam naći broj Čistoće CK te ih potražim na facebooku . Tamo uredno stoje brojevi telefona, ali ,naravno, nisu u upotrebi. Šaljem im poruku na messenger i nakon pola sata dobivam dva broja mobitela na koji ih mogu dobiti. U međuvremenu šaljem e-mail na obje firme, jer ih nisam samo trebao radi svoga računa već  i zbog prijave povećanja članova domaćinstva u jednom stanu, s obzirom da sam predstavnik stanara u svojoj zgradi. U tim e-mailovima tražim da mi povratno odgovore kako bih bio siguran da sam uputio e-mailove  na prave adrese. Odgovor ne dobivam odmah nego tek na moju intervenciju telefonom. Uspostavio sam kontakt s jednim od brojeva koji su mi poslani na messenger i službenica mi kaže da im telefonska centrala ne funkcionira više od mjesec dana!? Dobivam stanje dugovanja od službenice i tražim od nje da mi ubuduće račun šalju na e-mail. Kaže da hoće jer su to sada u mogućnosti i imaju takav program, za razliku od Vodovoda i odvodnje CK. Napominjem ih da na web stranici i facebooku napišu neke brojeve telefona gdje ih se može kontaktirati da potrošači mogu doći do informacija. Službenica se pristojno ispričava i kaze da to nije u njenoj domeni i da to treba napraviti netko drugi, a da je ona ponudila svoj privatni broj mobitela za upite potrošača .

Sve ovo moje traženje i pokušaj uspostavljanja kontakta sa njima traje gotovo cijelo jutro. Srećom sam u mirovini i imam vremena na pretek.

Nakon nekog vremena dobivam poziv od mog poštara koji mi kaže da su ga kontaktirali iz jedne od ove dvije firme i da imaju prigovor o dostavljanju pošte. Kao prvo, nisam imao nikakvu reklamaciju na poštara i poštu, ali je ta firma brzo donijela zaključak da je krivica u pošti i poštaru. Meni je to nelogično, jer ako su ostali stanari dobili uredno račune, kako to da ja nisam?! A i poznajem poštara na kojega nikada nisam imao primjedbu i profesionalan je u svom radu. Dali je to prebacivanje odgovornosti ili nešto drugo u pitanju, ja ne bih u to ulazio.

Postavljam pitanje: kako to da ove firme u doba tehnološkog razvoja nemaju program koji bi omogućio  bržu i jednostavniju komunikaciju izmedju potrošača i pružatelja usluge?

Pa njima ni telefonska centrala ne funkcionira više od mjesec dana!?

Poznajući donekle situaciju u te dvije firme, i to da one slove kao jedan od najvećih ‘uhljebistana’ za sve političke opcije koje dođu na vlast, nije ni čudo da im se ovakve stvari događaju . Gdje su i što rade ti razni uhljebi i na kojim funkcijama? Ovime ne prozivam vrijedne ljude koji ipak rade svoj posao, ali očito je da tu nešto ne štima.

Neka shvate da mi nismo tu zbog njih nego oni zbog nas, i mi smo ti koji im uredno svakog mjeseca dajemo osobni dohodak.’

Miroslav Barać

Print Friendly, PDF & Email

Na vrh