mel

U Županiji održana konferencija za novinare o tijeku turističke sezone

Autor/ica
Objavljeno: 8 rujna, 2015
zevrnja_stella

Izvor: www.dalmacija.hr

Na današnjoj konferneciji za tisak u zgradi Splitsko-dalmatinske županije novinarima su se obratili župan Zlatko Ževrnja i direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella.

Župan Ževrnja se oštro osvrnuo na opetovano zaobilaženje župana kao predsjednika županijske turističke zajednice i županijskog direktora TZ od strane ministra turizma Lorencina. Takav pristup župan je okarakterizirao narodnom izrekom „kićenjem tuđim perjem“ smatrajući takav postupak omalovažavanjem županije od strane ministra.

‘Nitko ne može sam sebi ili instituciji koju vodi prisvojiti isključive zasluge za evidentni uspjeh u turizmu. Županija ulaže više od deset milijuna kuna kroz svoje upravne odjele u razvoj eko-etno sela, rekreativnih i drugih tematskih staza, u izradu regionalnog programa uređenja i upravljanja morskim plažama, razvoj Centra za posjetitelje te kroz razvoj lučke infrastrukture kao izravni poticaj razvoju nautičkog turizma. Ulagali smo u oglašavanja, odlaske na sajmove, razne prezentacije po zemljama EU.’

Župan je istaknuo da je na području Splitsko-dalmatinske županije zabilježen rast noćenja 8,8 % u odnosu na prošlu godinu, već drugi put zaredom smo pretekli Kvarner i imamo uvjerljivo najbolje rezultate od svih jadranskih županija. Plod je to zajedničkog rada niza turističkih djelatnika od turističkih zajednica općina, gradova i županije, kao i udruženja turističkih djelatnika.

Direktor TZ SDŽ Joško Stella istaknuo je kako su ove brojke bile očekivane.

‘Splitsko- dalmatinska županija iz godine u godinu bilježi sve bolje rezultate smišljenog i sistematičnog rada na svim aspektima turističke ponude regije. Ulaže se u edukaciju postojećih turističkih subjekata, posebice privatnih iznajmljivača te poticaja za one nove. Tu je i razvijanja novih turističkih proizvoda na području Dalmatinske zagore, etno-gastro sadržaja i aktivnog odmora, pa do kvalitetne razrade promotivnih aktivnosti ciljanim marketinškim alatima. Organizirane su i brojne prezentacije na sajmovima, primilo se na stotine stranih novinara i agenata. Objavljeno je niz članaka u stranom tisku koje smo sponzorirali, te su održane posebne prezentacije diljem Europe. Sve se ovo pokazalo kao odlična strategija’, naglasio je Stella.

ferata@ferata.hr
0997370409