mel

Općina Otok: JAVNI POZIV za prikupljanje zahtjeva za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija u 2018/2019. godini

Autor/ica
Objavljeno: 22 listopada, 2018

Temeljem članka 2. Pravilnika o odobravanju stipendija studentima s područja Općine Otok (Službeni glasnik Općine Otok, broj 06/08), Općinski načelnik Općine Otok, dana 23. listopada 2018.g., oglašava

JAVNI POZIV
za prikupljanje zahtjeva za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija
u 2018/2019. godini

OPĆI UVJETI ZA DODJELU STIPENDIJA

Stipendije dodjeljuje Općina Otok učenicima (poljoprivredne i veterinarske srednje škole) i svim studentima koji su redovito upisali školsku/akademsku 2018/2019 godinu.
Stipendija će se isplaćivati od 01. listopada 2018. pa zaključno sa mjesecom lipnjem 2019. godine.

Pravo na stipendiju ne mogu ostvariti učenici i studenti koji ponavljaju godinu, koji se obrazuju uz rad, ili su korisnici nekog drugog oblika novčane potpore s osnova školovanja.

Apsolventski staž financirat će se 6 mjeseci od početka istog.

PODNOSITELJI ZAHTJEVA

Studenti i učenici, državljani Republike Hrvatske sa prijavljenim prebivalištem na području Općine Otok, koji su redovito upisali školsku/akademsku godinu 2018/2019.

Uz zahtjev svi  podnositelji prilažu:

  • OIB
  • Potvrdu o prebivalištu za podnositelja zahtjeva ili preslika osobne iskaznice i original na uvid
  • Izjavu da nisu korisnici nekog drugog oblika novčane potpore
  • IBAN broj računa

Podnositelj, koji redovito polazi poljoprivredno i veterinarsko usmjerenje srednje škole prilaže:

  • Potvrdu o redovnom upisu u školsku godinu 2018/2019.

Podnositelj, student prve godine visoko školske ustanove, prilaže:

  • Presliku domovnice
  • Presliku svjedodžbe završnog razreda srednje škole
  • Potvrdu o redovnom upisu u zimski semestar akademske godine 2018/2019 izdanu od strane visoko školske ustanove
  • Potvrdu o prebivalištu za roditelje ili presliku osobne iskaznice i original na uvid

Podnositelj, student (2, 3, 4, i 5 godina) koji je završio prethodnu godinu na visokoškolskoj ustanovi, prilaže:

  • Potvrdu o redovnom upisu u naredni semestar akademske godine 2018/2019

ROK ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA

Prijave se podnose u prostorijama Općine Otok, Trg dr.Franje Tuđmana 8, u roku od petnaest (15) dana od dana objave Obavijesti – Poziva (zaključno s danom 07. 11. 2018.g.), svakim radnim danom od 8,00 do 14,00 sati.

Zahtjeve možete preuzeti ispod ove objave.

Općinski načelnik
Dušan Đula, v.r

Zahtjev – 1. godina
Zahtjev – 2, 3, 4. i 5. godina
Zahtjev –  apsolvent
Zahtjev – srednja škola
Izjava

ferata@ferata.hr
0997370409