tramax

Predstavljen projekt ‘Sinjska alka’

Autor/ica
Objavljeno: 13 siječnja, 2015

predstavljanje_sinjske_alke

U organizaciji Grada Sinja, u Gradskoj vijećnici jučer je održano predstavljanje projekta ‘Sinjska alka’, kojemu je cilj Sinj, ali i cijelu Cetinsku krajinu pretvoriti u zanimljivu turističku destinaciju.

Osim sinjskih dogradonačelnika Kristine Križanac i Zlatka Ugrina te predstavnika stručnih gradskih službi, predstavljanju projekta nazočili su i predstavnici Viteškog alkarskog društva, koje je glavni partner Gradu u ovom projektu, predstavnici akademske zajednice predvođeni bivšim rektorom Sveučilišta u Splitu prof. dr. sc. Ivanom Pavićem, poduzetnici, predstavnici braniteljskih, civilnih i kulturnih udruga s područja Sinja te drugi zainteresirani građani. U predstavljanju projekta sudjelovali su i direktor i voditeljica investicija u ‘Tetidi’ d.o.o. Simon Ferjuc i Maja Borko.

Projekt ‘Sinjska alka’ predstavila je dogradonačelnica Sinja Kristina Križana, koja je kazala kako žele pokrenuti inicijativu kojom će inovativnim poslovnim modelom povezati sve zainteresirane dionike u snažni klaster prema načelima triple helix modela. Takav klaster trebao bi Alki omogućiti još veću vidljivost u Hrvatskoj i svijetu, a Sinju i Cetinskoj krajini otvoriti perspektivu poduzetničkog rasta.

‘Cilj ovog projekta je da iskoristimo ono što imamo, a to su naši resursi u svim oblicima turizma – vjerski turizam, turizam baštine, turizam događaja i cikloturizam. Sve te aktivnosti koje se događaju u našem gradu tijekom cijele godine moramo valorizirati i pretvoriti ovaj naš kraj u zanimljivu turističku destinaciju. Osnovni značaj ovog projekta je da kroz našu atraktivnost linija, aktivnosti i proizvode koje nudimo stvoriti konkurentnost, da naši poduzetnici imaju savršene cijene s kojima mogu parirati na svim tržištima, ne samo u našem kraju, te održiv razvoj. Uvijek je krajnji cilj održiv razvoj i korist za sve sudionike unutar zajedničkog interesa’, kazala je Kristina Križanac te dodala kako su jedinice lokalne samouprave pokretači razvoja, no oni nijedan projekt ne mogu provesti bez angažmana poduzetnika i njihovog kapitala.

O triple helix modelu pojekta govorili su direktor ‘Tetide’ d.o.o. Simon Ferjuc i voditeljica investicija u ‘Tetidi’ Maja Borko. Simon Ferjuc istaknuo je kako se kroz brand Sinjske alke može pronaći strano tržište, stvoriti nova radna mjesta te iskoristiti fondove Europske unije.

‘Alka je jedan veliki potencijal, jedan brand koji bi trebali razvijati. Na ovom području imamo turizam kao pokretač industrije. Mogli bi ga posložiti po triple helix poslovnom modelu, znači razvijanje kroz društvene inovacije, socijalno poduzeće možemo podići kompletan projekt kroz jedan brand. Znači, počeli bi nove proizvodnje, stvarali bi nova radna mjesta,. Što je najvažnije, kroz neprofitni klaster stvarali bi izvoz u druge zemlje EU-a i na osnovu toga bi dali mogućnost i potencijal poduzetnicima koji mogu povući od 70 do čak 90 posto subvencija Europske unije’, naglasio je Simon Ferjuc.

Nakon predstavljanja, uslijedila je rasprava u kojoj su okupljeni iskazali podršku projektu ‘Sinjska alka’ te iznijeli nekoliko svojih ideja o tome kako bi projekt trebalo još više unaprijediti.

Print Friendly, PDF & Email
Facebook
Na vrh