mel

Novi ustroj i organizacija rada u policijskom postajama III. Kategorije

Autor/ica
Objavljeno: 4 veljače, 2014
pu_konf

Izvor: www.splitsko-dalmatinska.policija.hr

U Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj danas je održana konferencija za medije na kojoj je predstavljen Pilot projekt ‘Novi ustroj i organizacija rada u Policijskim postajama III., kategorije’ u Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj.

U Policijskoj upravi splitsko-dalmatinskoj 10. veljače 2014. godine počet će provođenje Pilot projekta ‘Novi ustroj i organizacija rada u policijskom postajama III. Kategorije’. Ovim projektom, čije se provođenje planira do 30. lipnja 2014., obuhvaćeno je ukupno 8 policijskih postaja na području ove Policijske uprave i to: Policijska postaja Sinj, Policijska postaja Solin, Policijska postaja Omiš, Policijska postaja Trogir, Policijska postaja Vrgorac, Policijska postaja Brač, Policijska postaja Hvar i Policijska postaja Vis.

Pilot projekt provodi Ravnateljstvo policije s nadležnim Policijskim upravama, a njegovoj provedbi se pristupilo iz više razloga – u policijskim postajama III. kategorije postoji veliki broj rukovoditelja u odnosu na broj neposrednih izvršitelja policijskih poslova na terenu, raspored smjena je neravnomjeran i uglavnom je koncentriran na jutarnje sate, obavlja se veliki broj administrativnih poslova u odnosu na operativne poslove koji se moraju obavljati na terenu, radi se više po nalozima, a manje samoinicijativno.  Upravo zbog navedenih razloga, policijske postaje se želi ustrojiti prema potrebama konkretnih područja, organizirati rad postaja u skladu sa sigurnosnom problematikom i stanjem na terenu i time povećati operativnu pokrivenost područja policijske postaje i omogućiti veću fleksibilnost u organizaciji poslova prema zahtjevima konkretne sredine. Glavna svrha pilot projekta jest da se s postojećim brojem zaposlenika u policijskoj postaji, po prijedlogu novog ustroja i organizacije rada, poveća efikasnost i isplativost rada u policiji, smanjujući administrativne, a povećavajući operativne  poslove.

Policijska postaja će za rad sa strankama biti otvorena u jutarnjoj smjeni. Upravni poslovi će se obavljati kao i do sada. Policijska usluga na terenu, po pozivu građanina, pružati će se brže i efikasnije. Hitne i neodgodive policijske usluge građani će dobivati u bilo koje vrijeme, preko voditelja grupe za operativne poslove u policijskoj postaji. Naime, građani će pozivati dosadašnje brojeve telefona policijske postaje. Poziv će se automatski preusmjeriti u Operativno-komunikacijski centar Policijske uprave, čiji će operater dati stranci potrebne informacije. U slučaju potrebe za hitnim postupanjem, poziv se izravno preusmjerava na voditelja operativne grupe koji je na terenu, te se odmah pristupa organizaciji i provedbi potrebnih zadaća. Osim broja policijske postaje, građani intervenciju mogu tražiti i putem broja 192 ili 112, a poziv će biti preusmjeren u Operativno- komunikacijski centar Policijske uprave.

ferata@ferata.hr
0997370409