semafor
HEP kultura Alkar
extrametal banner
baner čovo

Upravni odbor NK Junak usvojio marketinški plan za sezonu 2020./2021.

Autor/ica
Objavljeno: 31 srpnja, 2020
foto junak crop

Iz NK Junak uputili su priopćenje u kojem ističu kako je Upravni odbor NK Junak Sinj usvojio marketinški plan za sezonu 2020./2021. u kojoj se Junak natječe u sklopu 2.HNL.

‘U uvodnom dijelu marketinškog plana NK Junak predstavljen je kao jedan od najstarijih klubova Dalmacije i Hrvatske u kojem su stasali brojni nogometni talenti, među kojima je bilo i nekoliko reprezentativaca. Svi u Klubu su svojim radom i zalaganjem dokazali da je Junak klub s vizijom te smo se u posebnom dijelu osvrnuli na našu školu nogometa i rezultate seniorske ekipe koja 860 dana nije upisala poraz na domaćem terenu u službenoj utakmici. Zanimljivo je bilo istaknuti da je 1925. godine iz Junaka potekla inicijativa da se u Dalmaciji organizira natjecanje s pomlatkom što je preteća natjecanja današnjih mlađih kategorija.

Nastavak donosi priču o našem dvanaestom igraču, klubu navijača Sinjski Maligani, koji je većinskim dijelom popraćen fotografijama s otvaranja Gradskog stadiona 2006. godine, proslave 100 godina Kluba 2016. godine, osvajanja naslova prvaka dvije sezone zaredom te u konačnici s kvalifikacija za popunu 2.HNL.

Kao što je poznato, utakmice 2.HNL do daljnjega će se odigravati bez prisustva gledatelja, tako da smo velik dio marketinškog plana posvetili našim društvenim mrežama, a posebno smo se bazirali na YouTube kanal “Plavi Stroj” koji u posljednje vrijeme bilježi odlične rezultate.

Naime, kao što je razvidno iz priložene statistike, naš YouTube kanal trenutno je rangiran kao šesti najjači u Hrvatskoj (obzirom na ostale nogometne klubove) te je najdominantniji od svih drugoligaša. Bilježimo ukupno 1.140 pretplatnika i 280.000 pregleda, a korisnici su na našem kanalu ukupno proveli preko 17.000 sati. Za usporedbu, svi ostali klubovi 2.HNL zajedno imaju ukupno 1.088 pretplatnika i oko 300.000 pregleda. Potencijalnim sponzorima svakako je važna i dobna struktura posjetitelja, a veseli nas da čak 75% ukupnih pregleda dolazi od osoba mlađih od 34 godine.

Tijekom cijelog prvenstva planiramo prenositi uživo domaće i gostujuće utakmice koje neće biti pokrivene prijenosima HNTV-a. Prijenosi će se vršiti putem YouTube kanala “Plavi Stroj”.

Svi koji su zainteresirani, koji vole i imaju mogućnost i želju sponzorirati našeg Junaka te tako postati dio “Plave obitelji” ili imaju dodatnih pitanja o Marketinškom planu mogu se javiti predsjedniku Kluba Stipi Periću na broj mobitela 0981766032 ili na službeni mail Kluba junaksinj1916@gmail.com.

Idemo zajedno dalje jer – ZAJEDNO SMO JAČI’

Marketinški plan – NK Junak Sinj

Usporedba – digitalni marketing

foto junak
Print Friendly, PDF & Email
Facebook
Na vrh