Stjepan Gunjača: Najaktivniji i najplodniji terenski istraživač u povijesti hrvatske arheologije rođeni je Sinjanin
Sinjski velikani (4) Jedan od najvećih hrvatskih arheologa i povjesničara, akademik Stjepan...
HDZ-ov vijećnik Frano Vrančić na 24. Sjednici sinjskog Gradskog vijeća pitao je gradonačelnika Mira Bulja što je poduzeo po po pitanju smanjivanja nepodnošljivih prometnih gužvi na području grada i objasni opravdanost izgradnje planirane dionice državne ceste D1 koja bi se gradila od D1 u Brnazama kroz naselje Šabiće, presijecala cestu Sinj-Otok Dalmatinski da bi se spojila s cestom Sinj-Glavice kod Dalmatinke.
‘Kakva je to prometno rasterećujuća dionica, odnosno obilaznica ako će se promet opet odvijati u gradu Sinju od raskrižja Gornjih i Donjih Glavica ulicom Dimovinskog rata pa sve do rotora u centru grada? Je li istina da ne odgovarate na dopise ŽUC-a u vezi izgradnje ceste Masle-Piket koja bi u prometnom smislu značajno rasteretila centar grada i na kojoj ste sjednici Županijske skupštine tematizirali izgradnju te ceste iste’, pitao je Vrančić.
Gradonačelnik Bulj je odgovorio da na gustoću prometa kroz Sinj i prometne čepove najviše utječu radovi na projektu Aglomeracija, jer se promet s pojedinih cesta na kojima se izvode radovi preusmjerava na glavne prometnice, ali i zbog činjenice da se grad razvija.
‘Imamo problem što se tiče ceste od Dalmatinke, odnosno kapelice svetog Ante preko Šabića do državne ceste D1 u Brnazama, jer Hrvatske ceste kasne s izgradnjom. Koridori planiranih cesta su ucrtavani prije 20-ak godina, no ništa se nije gradilo. Smatram da je sada kasno za sve ceste koje su ucrtane kroz Brnaze, jer su se u međuvremenu naselja proširila i izgradila. Kasni se 20 godina i vidimo da je kasno za sve što se planira raditi prije Masle i Ivkovića Glavice. Za cestu od Masle do Piketa sam javno rekao neka je naprave. Što se mene tiče neka odmah počnu raditi. Međutim, Mjesni odbor Brnaze se ne slaže s tom cestom. Donijeli su peticiju sa 600 potpisa. Oni su ljudima zarobili zemlju i ljudi ne mogu njome raspolagati. Znači ili cestu brišite ili je radite. Svaka cesta je dobra, ali ona mora biti iskordinirana s građanima’, odgovorio je između ostaloga gradonačelnik, dodajući kako se nada da će realizacija projekta Aglomeracija u Brnazama donijeti neke promjene što se tiče prometa.
Vijećnik Vrančić nije bio zadovoljan gradonačelnikovim odgovorom.
‘Kako od Vas išta očekivati ako ste stavili ograde pokraj rotora, a da pritom niste ostvarili vaše obećanje o izgradnji pothodnika? Vi jedino sa ŽUC-om znate komunicirati kada treba brisati horizintalnu signalizaciju! Brisanje pješačkih prolaza kod rotora Vaše je jedino prometno rješenje. Budite gradonačelnik s petljom. Ili se držite Vašeg krupnokapitalističkog GUP-a i PP-a pa podržite izgradnju ceste Šabići-Dalmatinka-Glavice ili pronađite konkretna rješenja. Sinjani se guše u benzinu i nemaju vremena za vašu nacionalnu, regionalnu i europsku kampanju. Gradonačelniče, prestanite umirati za Sinj, počnite živjeti za Sinj! Počnite raditi na njegovom razvoju i svekolikom boljitku’, dodao je Vrančić.
Sinjski velikani (4) Jedan od najvećih hrvatskih arheologa i povjesničara, akademik Stjepan...
Sinjski velikani (3) U Sinju je u studenom 1993. godine održan veliki...
Sinjski velikani (2) U parku uz Šetalište Alojzija Stepinca u Sinju, u...